Среда, 01.05.2024, 17:49

Каламбет Юлия Олеговна, учитель математики и информатики

  • My slide
  • Another slide
  • My last slide
  • My last slide
  • My last slide
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 46
Категории раздела
Мои статьи [2]
Методическая копилка [12]
здесь вы можете найти интересные материалы к урокам
Новости [2]
все новости нашей работы
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Вход на сайт
Поиск
Меню сайта
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • База знаний uCoz
  • Главная » Статьи

    Всего материалов в каталоге: 16
    Показано материалов: 1-10
    Страницы: 1 2 »

    Додаток
    до листа Міністерства
    освіти і науки України
    від 17.08.2016р. № 1/9-437

     

    Методическая копилка | Просмотров: 292 | Добавил: iylichitay | Дата: 01.03.2017 | Комментарии (0)

    Методичні рекомендації щодо вивчення інформатики у 2014/2015 н.р
    У 2014/2015 навчальному році учні 6 класів загальноосвітніх навчальних закладів продовжать вивчення інформатики за програмою «Інформатика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» із розрахунку 1 година на тиждень (ознайомитись з програмою можна на сайті МОН: www.mon.gov.ua/ua/activity/education/56/692/educational_programs/1349869088/

    Новости | Просмотров: 418 | Добавил: iylichitay | Дата: 02.12.2014 | Комментарии (0)

    Методичні рекомендації до викладання уроків математики в 2014-2015 навчальному році

    Математика

    6 класи загальноосвітніх навчальних закладів продовжать навчання за новою програмою «Математика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 та розміщеною на сайті Міністерства освіти і науки України (www.mon.gov.ua/ua//activity/education/56/general-secondary-ducation/educati
    onal_programs/1349869088/
    )
    За Типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів, затвердженими наказом МОНмолодьспорту від 03.04.2012 № 409, на вивчення математики у 6 класі відводиться 4 години на тиждень.

     

    Новости | Просмотров: 396 | Добавил: iylichitay | Дата: 02.12.2014 | Комментарии (1)

    Методичні рекомендації

    щодо вивчення інформатики у 2013-2014 навчальному році

     

    На всіх етапах розвитку суспільства інформаційні технології забезпечували інформаційний обмін між людьми, відображали відповідний рівень і можливості систем пошуку, реєстрації, зберігання, опрацювання, подання, передавання інформації і, по суті, були синтезом методів і засобів оперування людини з інформацією в інтересах її діяльності.

    Розвиток науки і техніки дав учителям та учням нові форми комунікацій, нові типи вирішення абстрактних і конкретних завдань, перетворюючи вчителя з авторитарного транслятора готових ідей у натхненника інтелектуального та творчого потенціалу учня. Майбутнє за системою навчання, що вкладалася б у схему «учень-технологія-учитель», за якої викладач перетворюється на педагога-методолога, технолога, а учень стає активним учасником процесу навчання.

    Звертаємо увагу, що згідно з новим Державним стандартом початкової школи, затвердженим постановою КМУ від 20 квітня 2011 р. № 462, обов'язкове вивчення курсу «Сходинки до інформатики» з 2 класу (http://mon.gov.ua/images/files/navchalni_programu/2012/ukr/05_shod_informatuka.pdf) розпочнеться з 2013/14 навчального року за рахунок інваріантної складової навчальних планів.

    Результати навчальних досягнень учнів початкових класів зумовили оновлення змісту Державного стандарту початкової загальної освіти затвердженого постановою КМУ від 20 квітня 2011 р. № 462 та удосконалення Базових навчальних планів початкової загальної освіти.

    Метою вивчення відповідного курсу є більш раннє ознайомлення учнів початкової школи з основами інформаційно-комунікаційних технологій з метою їх застосування в навчальній та повсякденній діяльності, а також їх використання для розвитку розумових і творчих здібностей учнів. Для цього доцільним є використання наступних рекомендованих МОНмолодьспорту навчально-методичних матеріалів:

    • Навчальний комплект «Сходинки до інформатики» для
       2-4 класів, до якого входять:

    – програма для 2-4 класів;

    • підручники «Сходинки до інформатики» (2, 3 і 4 класи,

    авт. Ф.М. Рівкінд, Г. В. Ломаковська, С. Я. Колесніков, Й. Я. Ривкінд);

    – робочі зошити «Сходинки до інформатики» (2, 3 і 4 класи,         авт. О. О. Андрусич, С. І. Гордієнко);

    – навчально-розвивальний комп’ютерний програмний комплект «Сходинки до інформатики» для 2-4 класів.

    • Навчально-методичний комплект «Шукачі скарбів» для
      2-4 класів (автор О. В. Коршунова), до якого входять:

    – програма для 2-4 класів;

    – навчально-методичний посібник «Інформатика» для вчителів (2-4 класи);

    – робочі зошити «Інформатика» для учнів (2, 3, 4 класи)

    – комп’ютерна навчальна програма «Скарбниця знань» для 2-4 класів.

    • Програма пропедевтичного курсу «Комп’ютерленд» Інформатика. Початковий курс. 2-4 класи»
      (авт. О.П. Антонова).

    Методичні рекомендації з викладання цих курсів наведено у Інформаційному збірнику МОН, № 25-27, 2010 р.

    Згідно з новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти, затвердженим постановою КМУ від 23 листопада 2011 р. № 1392, вивчення курсу «Інформатика» з 5 класу є обов'язковим в інваріантній складовій навчальних планів.

    У 5 класі Інформатика вивчатиметься за програмою «Інформатика. Навчальна програма для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» (автори Жалдак М.І., Морзе Н.В., Ломаковська Г.В.,
    Проценко Г.О., Ривкінд Й.Я., Шакотько В.В.) із розрахунку 1 година на тиждень. Програма розрахована на учнів, які до 5 класу не вивчали інформатику.

    Метою навчання курсу є формування і розвиток  предметної ІКТ- та ключових компетентностей для реалізації творчого потенціалу учнів і їх соціалізації у суспільстві, що забезпечить готовність учнів до активної життєдіяльності в умовах інформаційного суспільства та їх спроможність стати не лише повноцінними його членами, а й творцями сучасного суспільства.

    Завданнями навчання інформатики в основній школі є формування в учнів здатностей, знань, умінь, навичок і способів діяльності:

    • проводити основні операції над інформаційними об’єктами, зокрема створювати та опрацьовувати інформаційні об’єкти в різних програмних середовищах;
    • здійснювати пошук необхідних інформаційних матеріалів (відомостей) з використанням пошукових систем, зокрема в Інтернеті; 
    • алгоритмічно, логічно та критично мислити;
    • висувати нескладні гіпотези навчально-пізнавального характеру і перевіряти  їх при розв’язуванні практичних задач з використанням ІКТ;
    • використовувати засоби ІКТ для обміну повідомленнями та організації співпраці при розв’язуванні навчальних, в тому числі які виникають при навчанні інших предметів, дослідницьких і практичних життєвих завдань;
    • планувати, організовувати та здійснювати індивідуальну і колективну діяльність в інформаційному середовищі;
    • безпечно працювати з інформаційними системами.

    Цей курс сприятиме більш успішному навчанню учнів, формуванню предметної і ключових компетентностей, всебічному розвитку дитини шкільного віку. ІКТ розглядаються в курсі  як об’єкт, і як засоби навчання.

    Відповідно до навчальної програми в 5 класі будуть вивчатись наступні теми:

    Назва розділу

    Кількість годин

    Інформація,  інформаційні процеси, системи, технології

    4

    Комп’ютер як універсальний пристрій для опрацювання даних

    10

    Створення та опрацювання графічних зображень

    9

    Створення та опрацювання мультимедійних презентацій

    9

    Резерв

    3

    Усього

    35

    Навчальний час, який відводиться на вивчення курсу інформатики, потрібно розподіляти таким чином:

    - 30% навчального часу відводиться на засвоєння теоретичних знань,

    - 70% навчального часу відводиться на формування практичних навичок роботи з сучасною комп’ютерною технікою та ІКТ.

    Комісією з інформатики науково-методичної ради Міністерства освіти і науки України була схвалена для використання в загальноосвітніх навчальних закладах навчальна програма «Інформатика. 5-9 класи загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу» (за ред. академіків НАПН України
    А.М. Гуржія і В.Ю. Бикова). Її опубліковано в журналі «Комп’ютер в школі та сім’ї» № 6 за 2012 рік. На її підтримку готується навчально-методичний комплект. Відповідні класи можуть здійснювати вивчення інформатики за цією програмою. Враховуючи особливості класу або навчального закладу вчитель може обрати для роботи цю програму.

    У навчально-виховному процесі доцільно використовувати матеріали листа Міністерства освіти і науки України від 30.05.13 №  1/9-383 «Про організацію навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2013/2014 навчальному році».

     

     

    Методическая копилка | Просмотров: 590 | Добавил: iylichitay | Дата: 12.04.2014 | Комментарии (0)

    Індивідуальна робота вчителя із здібними та обдарованими дітьми з математики
    Мои статьи | Просмотров: 3509 | Добавил: iylichitay | Дата: 21.11.2012 | Комментарии (0)

    Сучасні освітні технології. Типи та види уроків, методика їх вибору 

    Методическая копилка | Просмотров: 1751 | Добавил: iylichitay | Дата: 21.11.2012 | Комментарии (0)

    Технологія спільного наукового дослідження
    Методическая копилка | Просмотров: 420 | Добавил: iylichitay | Дата: 21.11.2012 | Комментарии (0)

    Інтерактивні технології особистісно зорієнтованого навчання
    Методическая копилка | Просмотров: 944 | Добавил: iylichitay | Дата: 21.11.2012 | Комментарии (0)

                                Застосування ІКТ сучасним учителем-практиком
    Методическая копилка | Просмотров: 481 | Добавил: iylichitay | Дата: 21.11.2012 | Комментарии (0)

    Проектна технологія, модульні технології, інтерактивні технології, інформаційно-комунікаційні технології
    Методическая копилка | Просмотров: 778 | Добавил: iylichitay | Дата: 21.11.2012 | Комментарии (0)

    1-10 11-16